Friday, July 10, 2009

aku dan udm


ini dekan ku (kiri))prof zubaidi) dan tnc penyelidikan (prof manaf)


inilah kawan-kawan staf udm yang comel comel


Lamanya aku tak berblog..nak kata sibuk tapi tak sibuk juga..tadi bila tengok blog abe aku tuh, rasa cam tercas pulak ler..ehehe...

hmmmm minggu lepas aku agak menibukkan diri dengan program menyambut pelajar baru kat fakulti aku. aku jadi ajk ja, ketua game explorace..ehehe ketua ke?
prof aku nak suruh kami urusetia program sediakan satu inisiatif supaya pelajar-pelajar baru masuk ni round udm dengan perasaan tidak bosan. jadi terpacullah idea semasa meeting hari tu, aku suggestlah kita buat explorace..alah main-main cari tempat mengikut soalan. soalan tu aku dan kawanku buat ramai-ramai. dan lastnya semua pelajar dapat hadiah, yang nombor satu, dua, tiga dapat hamper besar... yang saguhati nombor 4 hingga 10 dapat hamper sederhana jah, yang aku balut sendiri..huhuhu buruk macam hantu bungkus ehehe..

lepas program rasa rilek sikit..ok cow

No comments: