Monday, March 09, 2009

setel

Bismillahirrahmanirrahim...

Lama benar saya tidak menulis di blog comel nih...ehem ehem..

Saya baru selesai menyiapkan artikel untuk Dewan Kosmik kesayangan saya ini. Usai menyiapkan satu tajuk yang diminta oleh Pn Norizan, Timb Editornya, saya pun menghantarnya segera.. adalah dalam 14 pages kalau langkau 1.5 baris. Senak juga kepalaku...

Tapi alang-alang buat mestilah yang terbaik..insya Allah, artikel itu akan diterbitkan pada April ini, kalau saya tak silap..

Bila dah selesai, hajatnya nak menyambung balik kerja-kerja buat slaid mengajar, tetapi terpaksa ditunda..

Saya kena siapkan satu lagi artikel panjang.. satu tajuk yang agak sukar, dan memang tidak banyak kajian saintifik mengenainya. Tetapi tajuk ini saya sangat suka. Apa tidaknya, apa-apa sahaja yang berkaitan dengan otak dan saraf selalu menjadi mimpi-mimpi bahagia saya. Walaupun saya terpaksa tidur dengan kepala yang berdenyut-denyut...huhuhu..

Tapi alhamdulillah, pada hari kelima, saya berjaya menyiapkan, mengedit dan meminta seorang kawan penulis menyemaknya..dia membuat catitan di atas kertas putih saya.. "Nice! Tahniah "...ehehe.. selesai juga 12 pages kali ni... Insya Allah, untuk DK Jun ini..

No comments: