Friday, September 26, 2008

Entri terakhir..

Assalamualaikum...

Saya ingin memaklumkan, ini mungkin entri terakhir. Saya tidak pasti bila saya dapat menziarahi blog ini lagi. Saya ada 2 manuskrip yang harus saya tumpukan, saya ada hutang yang harus dilunasi segera, dan saya ada tanggungjawab yang mengerah masa dan tenaga saya.

Terima kasih saya ucapkan kepada saudara-saudari / akhi-akhawat yang sudi berkunjung ke laman yang serba biasa ini. Saya bukannya seorang blogger yang setia, bukannya seorang penulis yang hebat melainkan hanya cuba-cuba menukilkan apa-apa.

Insya Allah saya akan kembali pada Januari nanti. (macamlah ada oarng yang menanti hehehe..)


Sembah salam dari saya, mohon ampun di atas apa-apa yang bernama kesilapan. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Mohon maaf zahir dan batin..

No comments: